שלב ב׳ בפרויקט פארק צפון חדרה יצא לדרך: 290,000 ₪ בלבד לקרקע המקנה זכות לדירה – הקרקע מאושרת למגורים!

שתפו את הכתבה

חדרה, עיר האנרגיה, נחשבת בשנים האחרונות לאחת מערי הנדל”ן המבוקשות ביותר בקרב משפחות ומשקיעים רבים אשר זיהו את מגמת ההתפתחות בעיר והבינו כי כעת, עם הביקוש ההולך וגובר, יש רק כיוון אחד אליו המחירים דוהרים בקצב מסחרר – עלייה.

עיריית חדרה, שמה לה למטרה להשקיע בעיר ולהמשיך את ההתפתחות האדירה לה העיר זוכה, מעבר לכך, תוכנית המתאר הכוללת של העיר מצביעה על קליטת כ- 50,000 תושבים חדשים עד לשנת 2023.
העירייה רואה בפיתוח פארק צפון חדרה כאחד הפרויקטים העיקריים של העיר וכפרויקט ״משנה מציאות״ אשר צפוי הוא להפוך את העיר לאטרקטיבית אף יותר ולמשוך עוד ועוד משפחות ומשקיעים אל העיר.
כעת, הפרויקט נמצא בשלב ב׳ – הקרקע קיבלה אישור סופי למגורים ושינתה את ייעודה מקרקע חקלאית לקרקע למגורים, כלומר, זוהי נקודת ה- “אל-חזור”, ומכאן ואילך מחירה צפוי רק לעלות עם הזמן, במיוחד בזכות העובדה שהקרקע אושרה לבנייה רוויה לגובה – בניינים גבוהים.

חברת א. גלובל המתמחה באיתור קרקעות ומגרשים אסטרטגיים למגורים, עומדת מאחורי פרויקט מגורים חדש העונה לשם “נופי פארק צפון”. הפרויקט הינו המשך רציף מתוכנית הבינוי של שכונת הפארק בחדרה החדשה וצפוי לכלול שכונה בת כ- 2200 יחידות דיור, פארקים ירוקים ופסטורלים, שבילי הליכה ואופניים ועוד.
הפרויקט כבר מושך אליו משפחות צעירות ומשקיעים אשר הבינו שכעת זה הזמן הנכון לרכוש קרקעות באזור זה במחיר של 290,000 ₪ בלבד.

 

כתבות נוספות

אני מאשר קבלת שיחות טלפון שיווקיות מאת המפרסם | הצהרת נגישות