מקריחים יותר ויותר? הכירו את הסטארט-אפ הישראלי הנלחם בדלילות שיער ובהתקרחות – ללא ניתוחים וללא כדורים!

שתפו את הכתבה

מכשיר ההריג’ן קלאסיק הינו פיתוח טכנולוגי של פרופ’ דב אינגמן, מרצה מוביל לפיסיקה גרעינית בטכניון (פרופסור חבר בגמלאות). המכשיר המהפכני פשוט לשימוש והמטופל מתחיל בטיפול עצמי לאחר בדיקה, אבחון וביצוע הדרכה קצרה. המכשיר מסייע בבלימת תהליך ניוון זקיקי השיער, מגביר את אספקת ההזנה של החמצן לזקיקי השיער ע”י הזרמת דם ומסייע בשיפור בשיקום ועיבוי עור הקרקפת, זקיקי השיער וכלי הדם. הטיפול נעשה בתדירות יום יומית, מספר דקות כל פעם ופועל בצורה ישירה על האזור המטופל.

לאור תוצאות הטיפול באלפי מטופלים ומטופלות החברה מתחייבת כי בתוך 4 חודשי טיפול ביתי ע״פ ההנחיות תזכו בלפחות 30% שיפור מצרפי בכמות ועובי השיער או, במידה ולא מתקבל השיפור, תקבלו החזר כספי מלא!
מה היא הצלחה ואיך מודדים אותה?
הלקוח מגיע לבדיקה ראשונית, ללא כל עלות. במהלך הבדיקה הראשונית בודקים את המצב הקיים ואת סבירות ההגעה לשיפור של 30%. במידה ומצב הזקיקים, השיער והקרקפת מאפשרים שיפור הלקוח רוכש את המוצר ומשתמש בו בביתו, מספר דקות ביום, ע”פ הנחיות החברה. לאחר 4 חודשי טיפול המטופל חוזר לבדיקה נוספת בה נבדקים שוב אותם פרמטרים בדיוק: כמות ועובי השיער לסנטימטר רבוע. במידה והשיפור הינו פחות מ- 30 האחוזים שהובטחו בהשוואה לבדיקה הראשונית הלקוח מחזיר את המוצר ומקבל את כספו בחזרה.

כתבות נוספות

אני מאשר קבלת שיחות טלפון שיווקיות מאת המפרסם | הצהרת נגישות