אם חשבתם להנפיק דרכון אירופאי, עכשיו זה הזמן. גלו תוך כמה דקות האם גם אתם זכאים!

שתפו את הכתבה

מזה שנים שישראלים רבים חולמים ומנסים בכל דרך אפשרית להנפיק דרכון אירופאי, מכמה סיבות. הסיבה העקרית לכך נעוצה בעובדה שבזכות הדרכון האירופאי יכולים הישראלים לגור, לעבוד או להקים עסק באירופה, ואפילו להיכנס לארה״ב מתי שרק יירצו  – ללא שום צורך בויזה. אך מעבר לכך, דרכון אירופאי מאפשר גם ליהנות מהטבות סוציאליות שרק אירופאים זכאים להם. אז כיצד תוכלו להוציא דרכון אירופאי והאם בכלל אתם זכאים לכך? המשיכו לקרוא וגלו.

הדרכון המבוקש ביותר ע״י הישראלים הוא הדרכון הפורטוגלי, אשר נחשב לדרכון אשר ישראלים רבים זכאים לקבל, גם מבלי שידעו. לאחרונה ממשלת פורטוגל החליטה לאפשר לצאצאים של יוצאי מדינות רבות להנפיק דרכון פורטוגלי ופתחה את דלתה בפני אלפי ישראלים. בין המדינות נמצאים צאצאים של יוצאי: מרוקו, לוב, לבנון, תוניסיה, אלג׳יר, עיראק, סוריה, יוון, קפריסין, טורקיה, בולגריה, יוגוסלביה, הולנד, צרפת, פורטוגל וספרד.

כיצד אוכל לדעת האם גם אני זכאי לדרכון פורטוגלי?
לפני הכל חשוב לציין שתמיד מומלץ לבצע את התהליך באמצעות משרד עורכי דין מוסמך ומנוסה. למעשה ישנה חשיבות מכרעת בבחירת עורכי דין הבקיאים במערכת הפורטוגלית אשר יוכלו למנוע טעויות העלולות לגרום לסירוב הבקשה לדרכון. למשרדים המתמחים בתחום יש את הידע והניסיון על מנת לדעת מראש מהו הסיכוי להנפקת הדרכון, מהם המסמכים הנדרשים וכיצד לבצע את התהליך בזמן הקצר ביותר עם ליווי צמוד לאורך כל הדרך

 

כתבות נוספות

אני מאשר קבלת שיחות טלפון שיווקיות מאת המפרסם | הצהרת נגישות